tiistai 24. huhtikuuta 2018

Uusia juttuja

Tässä on koottuna vähän viimeaikaisia ostoksia.

Avonille tuli hopeashampoo ja -hoitoaine, joista olen tykännyt. Ovat ärtsyn värisiä, mutta eivät värjää käsiä. Tehosta en osaa sanoa, koska ei ole vertailupohjaa. Ostin nuo demona hintaan 4,95 e yhteensä. Aidot helmikorvakorut ostin, koska olen kyllästynyt miten nopeasti feikkikoruista kuluu pinnoite. 3 paria 10,95 e. Eve Elegance -tuoksun sain eurolla, kun tein yli 30 euron lisätilauksen.

Voitin arvonnassa lahjakortin, jonka käytin tähän NCLA:n kynsilakkaan sävyltä Grace, jossa on hopeita ja ruusukultaisia glittereitä. Ajattelin että tämä olisi kiva niin yksinään kuin aksenttikynneksikin.

Olin jokin aika sitten Oriflamen tapahtumassa, josta sai mukaan yönaamion. Loput tuotteet voitin arvonnasta.

Minulla on niin vaalea iho, että kaikki peiteaineeni ovat minulle liian tummia. Ostin siksi Kicksistä Make Up Storen Eazy Cover All Mixin, josta saa sekoittamalla todella vaalean sävyn. Hinta oli 32 e ja kaupan päälle sain Lumenen kasvovoidenäytteen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...