perjantai 12. elokuuta 2022

Koottuja ostoksia

Tässä on koottuna ostoksia vähän sieltä sun täältä ja lähipiiriltä saatuja tuotteita.

Ostin ensimmäistä kertaa Twistbeeltä pari fysikaalista aurinkosuojaa. Acorellen tuote oli 33 € ja Alga Marisin 25 €. Alkuvaikutelma näistä oli shokki, koska en ole ennen kokeillut fysikaalista aurinkosuojaa. En yhtään tiedä, kuinka paljon näitä kuuluisi laittaa iholle eikä näissä ole ohjetta. Ensimmäisellä kerralla laitoin Acorellea liikaa iholle ja iho jäi ihan limaiseksi ja valkeaksi ja taipeisiin jäi valkoista rantua. Twistben instasta sain selville, että näitä kuuluisi levittää kämmenen kautta ja se auttoi Acorellen kanssa ja nyt olen sinut sen kanssa. Myös Alga Marisia olen kokeillut, mutta sitä en saa toimimaan kasvoilla, jää aina valkoiseksi...

Luonkosin kuivashampoon ostin Luonkosin omilta sivuilta alennettuun hintaan 31,96 €. Tätä olen testannut vain vähän, joten vielä en osaa sanoa mitään.

Lumenen meikkivoidepuuteri oli 8,90 € Keskisen kyläkaupassa.

KAB Cosmeticsin Lemon + Lime huuliöljyt ostin Talkandbake-bloggaajalta.

Xtran kynsilakanpoistoaineita jouduin metsästämään pari kertaa, koska olivat loppu kaupoista, mutta viimein Prismasta löytyi hintaan 1,55 €/kpl. Mossan Vitamin Cocktail Mask & Night Cream oli puoleen hintaan Prismassa, joten en voinut olla ostamatta. Hintaa jäi n. 7 €.

Nämä 3 tuotetta olen saanut lähipiiriltä: 2 perusvoidetta ja Oriflamen ripsarin.

Yllä olevat Avonin tuotteet olen saanut Avonin tapahtumista Avonilta/tiiminvetäjältä.

Nämä olen tilannut Avonilta ja tässä on siis 2 eri tilausta. Ensimmäinen vartalovoide oli 0,10 € tilaajalahja, aurinkovoide 7,95 €, kosteuttava palasaippua 1,95 € ja saippuapala kasvoille ja vartalolle oli myös tilaajalahja 0,10 €.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...