sunnuntai 22. toukokuuta 2016

Loppuneet tuotteet huhtikuu

Olen pitänyt kiireiden vuoksi vähän taukoa bloggaamisesta, mutta nyt huhtikuun loppuneisiin tuotteisiin. Huhtikuussa loppui 7 tuotetta, joista 4 oli minikokoja.

Dermosil Vitamiini E Ihonhoitovoide
Tästä 500 ml pumppupullosta riitti pitkäksi aikaa. 9 kuukautta taisin tätä käytellä ylävartalooni. Voide oli vaaleanpunaista, tuoksu oli ihan hyvä ja imeytyi nopeasti ihoon. Tätä voisin ostaa joskus tulevaisuudessa. Varsinkin säästökuurilla ollessa tämä on aika hyvä valinta pienen hinnan ja suuren koon vuoksi.

Nivea Double Effect Eye Make-up Remover
Kaksifaasinen koostumus on minulle ihan must. Tämä oli todella riittoisa pullo ja tämä onkin ehtinyt jo uudistua. Nyt minulla on käytössä Lumenen vastaava aine, mutta tällä hetkellä kääntyisin tämän Nivean puoleen. Tämä tuntuu jotenkin poistavan meikin nopeammin.

The Body Shop Moringa Suihkugeeli
Todella vahva kukkaistuoksu ei ollut minua varten. Muuten ihan hyvää suihkaria.

XZ Hoitosuihke Suklaa Vanilja
Tämä on ollut loppuneissa ennekin ja tykkään tästä.

Oriflame Dream Cream Käsivoide
Ihan hyväntuoksuinen käsivoide. Melko kevyt koostumukseltaan. Ihan ok tuote.

Apo Base 60% Voide
Tämä oli ainakin jokin aika sitten vedetty pois markkinoilta, koska joillekin oli tullut oireita muuttuneesta koostumuksesta. Minulle ei tullut mitään oireita, mutta tässä oli ihan kamala haju. Käytin tätä siis käsivoiteena. Ei todellakaan jatkoon.

Lumene Sensitive Touch SOS Ravitseva Tehovoide
Näyte, jonka olen saanut jostain. Käytin käsivoiteena, mutten ostaisi tätä itse.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...